comparemela.com

Latest Breaking News On - Malcha jerusalem - Page 1 : comparemela.com

החנויות האלה כמעט חוסלו היום מנסים לתקן את הנזק, כמעט בכל מחיר - נדל ן

החנויות האלה כמעט חוסלו היום מנסים לתקן את הנזק, כמעט בכל מחיר - נדל ן
themarker.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from themarker.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

עכשיו זה סופי: רשת Flying Tiger Copenhagen נוחתת בישראל

עכשיו זה סופי: רשת Flying Tiger Copenhagen נוחתת בישראל
globes.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from globes.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

איפה יש 5G בישראל? בדקנו

איפה יש 5G בישראל? בדקנו
ynet.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from ynet.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

נפתלי מוכר ספרים

נפתלי מוכר ספרים קשה להגדיר את 144 העמודים שכתב נפתלי בנט על המאבק בקורונה כ ספר . זו יותר אסופת הגיגי פייסבוק. אבל גם זו דרך להכיר את ראש הממשלה ד ר ברוך לשם| 24 (צילום: חיים צח, לע מ) באוגוסט 2020 פרסם נפתלי בנט את ספרו: איך לנצח את המגפה - כך נתגבר על המשבר ונוביל את ישראל לשגשוג כלכלי . הקורונה הייתה אז בשיאה ובנט היה בשפל פוליטי, לאחר שבנימין נתניהו לא צירף אותו לממשלת האחדות שהקים עם בני גנץ. נותר לו הרבה זמן להרהורים ולכתיבה. מדובר בעצם במעין נייר עבודה שנועד לשמש מצע לקראת הבחירות הבאות, שריחן כבר עמד באוויר. התוכנית של בנט עוררה תשומת לב בציבור והו

© 2024 Vimarsana

vimarsana © 2020. All Rights Reserved.