comparemela.com

Latest Breaking News On - Fel center - Page 1 : comparemela.com

PAS hargai Adun BN terus dukung kerajaan PN

PAS hargai Adun BN terus dukung kerajaan PN
harakahdaily.net - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from harakahdaily.net Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Muhyiddin-yassin
Dato-tamba
Fel-center
Blend-line-national
Government-alliance-national
Alor-terengganu
Commissioner-passes-must
Senatorial-ahmad
Passes-must
Prime-ministers
Tons-muhyiddin-yassin
Dato-tamba-her

2 Ketua UMNO Bahagian letak jawatan pengerusi lembaga pengarah universiti

KOTA KINABALU - Ahli Majlis Kerja Tertinggi (MKT) UMNO, Datuk Seri Abdul Rahman Dahlan pada Sabtu meletak jawatan sebagai Pengerusi Lembaga Pengarah Universiti Malaysia Sabah (UMS) berkuat kuasa serta-merta. Ketua UMNO Bahagian Tuaran itu berkata, ia selaras dengan ketetapan yang telah diputuskan di dalam MKT UMNO pada 3 Ogos lepas dan sebagai Ahli MKT UMNO, beliau patuh dan setia dengan ketetapan parti.

Ayoob-hussain
Alliance-national
University-it
Office-it-on
Fel-center
Members-council-regulations-abroad-bay-heat
City-stf-members-council-work
Officea-board-member-university
Chairman-fel-part-park-office
Board-directors-university
City-stf-members-council-work-highest
Grandfather-series-dahlan

Dua ADUN UMNO teruskan komitmen bawah PN Kedah

ALOR SETAR - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) UMNO di Kedah tidak terkesan dengan tindakan parti itu di peringkat Pusat yang menarik sokongan terhadap kerajaan Perikatan Nasional (PN) dan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin. ADUN Sungai Tiang, Datuk Suraya Yaacob berkata, setakat ini, belum ada arahan daripada UMNO Pusat agar kesemua ADUN parti itu perlu menarik sokongan di peringkat negeri.

Abdullah-mustafa
Alor-terengganu-members-council-regulations
Alliance-national
Fel-center
Meetings-council-work
Party-native-united
Party-fighter-sod
Alliance-national-must
Two-blend-fel
Prime-ministers
Tons-muhyiddin
Driver-poster

'Satu kesalahan jika ada usaha MKT UMNO keluar kerajaan'

‘Satu kesalahan jika ada usaha MKT UMNO keluar kerajaan’ SHAH ALAM - [DIKEMAS KINI] Sekiranya terdapat usaha di pihak Majlis Kerja Tertinggi (MKT) UMNO untuk keluar daripada kerajaan Perikatan Nasional (PN) sebelum Parlimen dibubar, ia adalah satu kesalahan dan mereka patut diambil tindakan, tegas Datuk Seri Shahidan Kassim. Pengerusi Majlis Ahli Parlimen Kerajaan Perikatan Nasional (PNBBC) itu berkata, ini kerana keputusan Perhimpunan Agung UMNO (PAU) yang menjadi panduan kepada ahli parti ialah menyokong kerajaan PN sehingga Parlimen dibubarkan dan ‘no Anwar, no DAP’. “Ini bermakna ahli-ahli Parlimen UMNO akan berpegang kepada arahan tersebut dan akan terus berada dalam kerajaan PN sehingga Parlimen dibubarkan.

Saarani-mohamad
Alliance-national
Fel-center
Council-work
Ceremony-lawmaker-government-alliance-national
Parliament-fel
Council-work-highest
Grandfather-series-shahidan
Assembly-general-fel
Grandfather-series-ahmad-ascetic-hamidi
Grandfather-series-mohamad
Secretary-general

BN tak pernah bincang perakuan bersama tinggalkan PN

BN tak pernah bincang perakuan bersama tinggalkan PN A A LUMUT - Isu mendapatkan perakuan bersama dalam kalangan ahli Parlimen UMNO untuk meninggalkan kerajaan Perikatan Nasional (PN) sebelum 1 Ogos ini tidak pernah dibincangkan dalam Barisan Nasional (BN). Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir berkata, bukan itu sahaja malah perkara sama tidak pernah disentuh dalam kalangan parti-parti komponen BN yang lain. Saya selaku Setiausaha BN boleh maklumkan bahawa kita tidak ada apa-apa berkaitan dengannya. Ini mungkin berita-berita yang disampaikan oleh kalangan mereka yang mahu membuat berita sedangkan hal-hal demikian tidak pernah kita bincangkan, katanya ringkas kepada pemberita selepas menyampaikan bantuan kepada seorang mangsa kebakaran di Fasa 2F, Seri Manjung, di sini pada Sabtu.

Alliance-national
Fel-center
Line-national
Moss-issue
Lawmaker-fel
Secretary-general
Grandfather-series
கூட்டணி-தேசிய
வரி-தேசிய
பாசி-பிரச்சினை
செயலாளர்-ஜநரல்

vimarsana © 2020. All Rights Reserved.