comparemela.com

Latest Breaking News On - Committee mighty ones - Page 1 : comparemela.com

ושוב השקר הזה: הגז הטבעי הפחית את הזיהום?

ושוב השקר הזה: הגז הטבעי הפחית את הזיהום?
the7eye.org.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from the7eye.org.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

שש שנים למתווה הגז: קרן העושר כמעט ריקה, מחיר החשמל לא ירד, והתחרות מקרטעת

שש שנים למתווה הגז: קרן העושר כמעט ריקה, מחיר החשמל לא ירד, והתחרות מקרטעת
calcalist.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from calcalist.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

שטרסלר, הגז צריך להישאר באדמה

שטרסלר, הגז צריך להישאר באדמה
haaretz.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from haaretz.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

ההימור של ישראל על גז טבעי משתלם? המומחים בכלל לא בטוחים

חוקרים מטילים ספק במסקנות "דוח אדירי" של משרד האנרגיה, שקבע כי יש להאיץ פיתוח ויצוא הגז מישראל • לדבריהם, אובדן ההכנסות שמציג אדירי כתוצאה מאי קידום המהלך שגוי ופיתוח מאגרי הגז עלול להתברר כלא כלכלי מוקדם מהצפוי • משרד האנרגיה: הנושא בבחינה

יוסי כהן הוא זחוח, יהיר ומסואב - והוא רוצה להיות ראש ממשלה

את הצורך שלו להתחכך במיליארדרים הוא מסביר בכך שזה המילייה שלו. באמת? מה לכהן ולפאקר, שכל עסקיו באוסטרליה? או למילצ׳ן? כהן היה מפיק סרטים? איל קזינו ונדל״ן? הרי הניסיון שלו בעסקים הוא אפס עגול. אין לכהן כל סיבה עניינית להתחכך בפאקר, במילצ׳ן או באונגר. למשלם המסים, שמימן את כהן ואת המוסד, לא צמחה כל תועלת מההתרועעות שלו עם המיליארדרים. לעומת זאת, קל להבין מה הם הרוויחו מהמגע איתו: אנשי עסקים מפיקים תועלת רבה מכך שהם נתפשים בשוק העסקי כמקורבים לשלטון. פאקר, כמו שחשף גידי וייץ ב הארץ בחודש שעבר, ניסה להשתמש בשמו של כהן כדי לאיים על יריב עסקי שלו. כהן טוען ש

© 2024 Vimarsana

vimarsana © 2020. All Rights Reserved.