בושוויק: ביקורת של אבי אפרתי על הבר של עינב אזגורי

Card image cap


כמויות הביסק כאן שייכות לז'אנר אימת הקרדיולוגים ורופאי המשפחה לדורותיהם. זה היה נורא טעים ונהנינו, אבל את רוב הביסק השארנו
"צלעות תירס" על ביסק סרטנים (64) הייתה המנה הבאה. נתחים קטנים של תירס שנחתכו מקלחו, נמשחו בחמאה, קיבלו סיבוב אש מפחמים, והונחו על ביסק סרטנים (שמגיע במקור מצרפת הישנה והקלאסית) עשיר מאוד, מעט חריף. חברו כאן מתוק, מעושן ושמנתי למנה שאם מסיימים באמת את ליטרת הנוזלים בה קצת קשה לזוז אחר כך. כמויות הביסק כאן שייכות לז'אנר אימת הקרדיולוגים ורופאי המשפחה לדורותיהם. זה היה נורא טעים ונהנינו, אבל את רוב הביסק השארנו.
בטן חזיר (76) הייתה המנה הבאה שחלקנו. היו בה נתחי פורק בלי בזיגוג וויסקי, על גריל פחמים עם רליש, חסה, תפוצ'יפס ומטבל חריף. הרעיון במנה הזו הוא לגלגל לאפות קטנות לתוך עלי החסה מכל המרכיבים. גם זו מנת אלכוהול מובהקת שמרגישים בה את המנגל, את הוויסקי, קראנצ'יות מהתפוצ'יפס, חמיצות מהרליש, חריפות ממטבל נוסף וחלבון שמצליח איכשהו לא להיות שומני מדי.
כדי להמחיש עוד את מקדם האקלקטיות של המטבח בבושוויק, כולל התפריט גם אגף ובו שלוש פיצות קטנות. זה לא היה ממש קשור והמשכי לכל מה שהזמנו עד עכשיו, אבל זה הרעיון כאן, אז הזמנו פיצטה פפרוני (52). לצד רוטב עגבניות, מוצרלה ופפרוני היה בה גם כרוב שחור, שהביא סיבוב,
והיא הייתה מעולה ממש.
שורה תחתונה חיובית מאוד. בושוויק (צילום: אפיק גבאי)
בדרך לכאן חששנו מאוכל שמן מאוד וחזירי מדי. זו הרי האסוציאציה הראשונה כשחושבים על אוכל ברים. אבל למעט הביסק הכבד במנת התירס, האוכל הצליח לא להכביד.
אחרי שמשחררים את המחסום הפסיכולוגי המתבקש כמי שהתרגלו מאזגורי לקלאסיקות, מקבלים ריבוי קולות הגיוני ומנומק. זה אוכל שמטרתו אינה להדהים. הוא נועד לספוג את הקוקטיילים בסטייל ואת זה הוא עושה בהצלחה יתרה. הישגו המשמעותי לטעמי הוא שלמרות מוחצנות ברורה אין בו טיפת וולגריות. בנוסף, אין פשרות על חומרי הגלם והביצוע מוקפד.
השורה התחתונה חיובית מאוד, אם כן. כמה הערות מתודיות בכל זאת: מקום שחלק ניכר מהאוכל המוגש בו הינו פינגר פוד לא יכול שלא לספק מגבונים לחים. הדרך לשירותים, קומה וחצי מתחת, ארוכה ומתמשכת. לא כיף לעשות אותה רק כדי לשטוף ידיים כי מישהו חוסך דווקא על מגבונים. הלו, באנו לבלות, כן?
מחשבה נוספת צריכה להינתן לתפריט היין. ניכר שחשוב לנפשות הפועלות לכלול בו דברים ראויים וטוב שכך, אבל הוא קטן מדי, לא מספיק משמעותי ומרגיש כמו סוג של "חצי כוח". את האוכל של אחד השפים הטובים הפועלים כאן בשנים האחרונות, גם בפורמולה הנוכחית של פעילותו, אפשר בהחלט ללעוס גם לצד יין. כדאי וצריך לזוז הלאה מהעמדה האמביוולנטית הזו, שלא משרתת את המקום.
מעבר לאלו,

Related Keywords

Italy , Israel , Spain , France , Berlin , Germany , London , City Of , United Kingdom , Tel Aviv , Italian , French , Spanish , Berry Azgori , A Berry Azgori , Broad Services , Bar Gene , Sat Yard , Menu New , World Old , World New , Azgori Mimi Bar , Paul Style , France Old , இத்தாலி , இஸ்ரேல் , ஸ்பெயின் , பிரான்ஸ் , பெர்லின் , ஜெர்மனி , லண்டன் , நகரம் ஆஃப் , ஒன்றுபட்டது கிஂக்டம் , தொலைபேசி அவிவ் , இத்தாலிய , பிரஞ்சு , ஸ்பானிஷ் , சாலை சேவைகள் , உலகம் பழையது , உலகம் புதியது ,

© 2024 Vimarsana

comparemela.com © 2020. All Rights Reserved.