מסעדת פרא בתל אביב: המסעדה החדשה הטובה ביותר

Card image cap


בקינוח התפוחים היו שכבות דקיקות של תפוח גראני סמית מקורמל, לצד שמנת חמוצה. זהו מעין טייק אוף על טעמי קינוחי התפוחים בסגנון עדות אשכנז. ניכר שהתאמצו מאוד לא להעמיס מתיקות, וטוב שכך, אבל
משהו כאן הרגיש חסר. זה קינוח שהולך בכוונה למינימליזם, למיצוי טעמי התפוח החמצמץ במתיקות קלה, לצד חמצמצות השמנת, אבל הוא קצת מינימליסטי מדי ומותיר מידה של אכזבה.
גלידת היוגורט מתוצרת בית, עם דובדבנים מיובשים, הייתה טובה יותר אבל גם בה היה חסר משהו - מידה של גיבוש ועומק כנראה.
בערכים מוחלטים, אלו לא היה קינוחים רעים. השורה התחתונה שלהם סבירה. אבל הם משתרכים משמעותית מאחורי כל שאר האוכל עד אליהם, שמיצוע כל המנות יחדיו ממקם אותו גבוה בהחלט, במתחמי ה"טוב מאוד" לפחות.
גם אם הקינוחים דייקו פחות, פרא הוא יופי של מקום. יש בו עוגן של הבנת אמת בקולינריה, המגובה ברעיונות טובים מאוד, ביצוע ראוי ואוכל עדכני.
זה לא מקום לכו-לם. אחרי שיירגע הבאזז הוא יהפוך למקומם של הפודיז הנושאים עיניהם לצרפת, ואוהבים יינות מסוימים מאוד, כאלה המאכלסים את תפריט היין המוצלח, שגם מתומחר בשפיות.
האגף אליו תלך פרא ותשתייך מזכיר במידת מה את השכנה הוותיקה יותר מהמשך רחוב נחלת בנימין - ברוט, של השפים יאיר יוספי ועומר בן גל. גם שם מגישים אוכל מוצלח שחותר לבסיס, לצד תפריט יין מוקפד. לא בכדי "פרא" ו"ברוט" (ביטוי המשוייך לשמפניות יבשות ומייצג איכות) הם דימויים שמתכתבים זה עם זה.
אם מביאים בחשבון את העובדה שעל המקום הזה חתומים שני אנשי מקצוע שמובילים לראשונה מסעדה משלהם, אין ספק שפרא היא טוענת רצינית לכתר החדשה הטובה ביותר בעידן הפוסט קורונה.
אף אם ברור שעם הזמן ילך האוכל ויקבל מימדי גיבוש, מיקוד ועומק נוספים, הבשלות הנחשפת כבר בשלב זה ראויה להערכה. מעטים המקומות החדשים שכבר ביציאה מהם מתחשק לי לחזור אליהם. לפרא ממש אשמח.

Related Keywords

Montefiore , Yerushalayim , Israel , France , Greece , French , Greek , Yair Omar Ben , High School , Chili , Tel Spring , Apple Smith , More But , Crown New , Post Corona , மான்டிஃபியோர் , இஸ்ரேல் , பிரான்ஸ் , கிரீஸ் , பிரஞ்சு , கிரேக்கம் , உயர் பள்ளி , மிளகாய் , ஆப்பிள் ஸ்மித் , மேலும் ஆனால் , கிரீடம் புதியது , போஸ்ட் கொரோனா ,

© 2024 Vimarsana

comparemela.com © 2020. All Rights Reserved.