Empat bilik asrama pelajar UUM terbakar

Card image cap


Empat bilik asrama pelajar UUM terbakar
21 Jul 2021 / 09:30 H.
Gambar hiasan
ALOR SETAR: Empat bilik asrama pelajar Universiti Utara Malaysia (UUM) di Sintok di tingkat tiga bangunan asrama itu terlibat dalam kebakaran pagi kelmarin.
Penolong Pengarah Bahagian Operasi Kebombaan dan Penyelamat, Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Kedah Mohamadul Ehsan Mohd Zain berkata pihaknya menerima panggilan kecemasan pada pukul 10.55 pagi, dan tiba di lokasi kejadian kira-kira 13 minit kemudian.
Beliau berkata sebaik tiba di lokasi yang terletak sekitar 15 kilometer dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Bukit Kayu Hitam, beberapa unit bilik asrama bangunan Kelas A didapati sedang terbakar.
“Terdapat 12 bilik keseluruhannya di blok berkenaan dan kebakaran hanya melibatkan empat bilik di tingkat tiga bangunan tersebut dan keluasan setiap sebuah bilik 24 x 18,“ katanya dalam satu kenyataan kelmarin.

Related Keywords

Hill Ebony , Department Fire Brigadei Savior , Alor Terengganu , University North , Assistant Directors Part Operation Fire , Department Fire Brigade , Must Courtesy Tamba , Fire Stations , Building Class , Temporary It Vice Chancellors Grandfather Ahmad , Parties University , பல்கலைக்கழகம் வடக்கு , தீ நிலையங்கள் , கட்டிடம் வர்க்கம் ,

© 2024 Vimarsana

comparemela.com © 2020. All Rights Reserved.