comparemela.com

Latest Breaking News On - சட்டம் சனிக்கிழமை - Page 1 : comparemela.com

Il Dispaccio - Catanzaro, sabato il sit-in contro la legge Fornero

Il Dispaccio - Catanzaro, sabato il sit-in contro la legge Fornero
ildispaccio.it - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from ildispaccio.it Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

מדריכי הנוער לפולין לא הופתעו: הפולנים לקחו בשבי את המסעות לפולין

מדריכים ותיקים יודעים לספר שהמתיחות לא החלה בשבוע האחרון, עם חוק השבת הרכוש שאושר בפרלמנט הפולני. מאיר שוורץ, מדריך נוער לפולין זה למעלה משלושה עשורים, מאשים את ההידרדרות המהירה בממשלה "הלאומנית, על סף אנטישמית", לא נבהל מהאיום: "זה כסף שהם לא יוותרו עליו כל כך מהר", ומציע לאיים בחזרה: "את מה שרואים בפולין אפשר לראות גם במדינות השכנות"

פולין בוחנת את ביטול מסעות הנוער הישראלי: מחדירים שנאה לצעירים

פולין בוחנת את ביטול מסעות הנוער הישראלי: מחדירים שנאה לצעירים
ynet.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from ynet.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

פולין: הפרלמנט אישר את החוק שיקשה על השבת הרכוש היהודי

החוק, שצפוי להקשות על יהודים לתבוע בחזרה נכסים שהוחרמו על ידי הנאצים, יוגש עתה לחתימת הנשיא הפולני. בישראל ובארה"ב תקפו את אישורו של החוק, ושר החוץ הישראלי אמר כי "פולין יודעת מהו הדבר הנכון לעשות - לבטל את החוק". בלינקן: קורא לנשיא פולין שלא לחתום

האם יש גוש נתניהו וגוש מתנגדיו?

האם יש גוש נתניהו וגוש מתנגדיו?
inn.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from inn.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

© 2024 Vimarsana

vimarsana © 2020. All Rights Reserved.