comparemela.com

Latest Breaking News On - Prince raeburn - Page 1 : comparemela.com

40 kes positif Covid-19 di Pahang dirawat di ICU

40 kes positif Covid-19 di Pahang dirawat di ICU A KUANTAN - Sebanyak 40 kes positif Covid-19 di negeri ini sedang dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) di dua hospital di Pahang. Pengarah Jabatan Kesihatan Negeri Pahang (JKNP), Datuk Dr Bahari Tok Muda Che Awang Ngah berkata, daripada jumlah itu, 28 kes dirawat di ICU Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) Kuantan manakala 13 kes lagi di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (HoSHAS) Temerloh. Menurutnya, setakat Selasa, sebanyak 2,232 kes positif sedang dirawat di lapan hospital di Pahang dan tujuh Pusat Kuarantin & Rawatan Covid-19 (PKRC) di negeri ini manakala 650 kes berada dalam pengawasan di rumah oleh pasukan CAC.

Bapa ADUN Tahan meninggal dunia akibat Covid-19

Bapa ADUN Tahan meninggal dunia akibat Covid-19 A KUANTAN - [DIKEMAS KINI] Bapa kepada Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tahan, Mohd Zakhwan Ahmad Badarddin yang sebelum ini dijangkiti Covid-19 meninggal dunia pada jam 12.34 tengah hari Ahad. Ahmad Badarddin Mat Ripin, 64, menghembuskan nafas terakhir di wad unit rawatan rapi (ICU) Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini. Mohd Zakhwan ketika dihubungi Sinar Harian pada Ahad mengesahkan perkara tersebut. Menurut beliau, Allahyarham dimasukkan ke hospital berkenaan sejak 25 Jun lalu kerana positif Covid-19. Saya bersama ahli keluarga lain juga positif Covid-19. Buat masa ini saya menjalani kuarantin di rumah. Kehilangan arwah ayah amat dirasai, namun saya reda dengan ujian diberikan, katanya.

Trend bilangan pesakit Covid-19 meningkat

Trend bilangan pesakit Covid-19 meningkat
sinarharian.com.my - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from sinarharian.com.my Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

© 2024 Vimarsana

vimarsana © 2020. All Rights Reserved.