comparemela.com


יידו אבנים, הציתו קטנוע: אישום נגד ערבים בחיפה
הבוקר יוגש כתב אישום נגד שישה תושבי חיפה ועכו שתקפו אזרחים במהלך מבצע שומר החומות על רקע גזעני. הם נאשמים כי יידו אבנים, ירו זיקוקים ותקפו שני תושבים שרכבו על אופנוע בכביש
מתי ברנהרט, חדשות סרוגים05.08.21 10:36  כ"ז באב תשפא
');
},
error: function(errorThrown){
console.log(errorThrown);
}
});
});
  אילוסטרציה (צילום: משטרת ישראל)
כתב אישום יוגש הבוקר נגד שישה צעירים בחשד למעורבות באירועי התפרעויות, תקיפות, שוד והצתות בעיר במהלך מבצע "שומר החומות" ממניע גזעני.
ששת החשודים, תושבי חיפה ועכו בני 19-25, נעצרו במהלך החודשים יוני ויולי, במסגרת חקירה משותפת לשירות הביטחון הכללי והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר. הם חשודים במעורבות באירועי התפרעויות, הצתות בעיר חיפה בין התאריכים 11.5.21 – 13.5.21.
עוד באותו נושא
לכתבה המלאה בסרוגים >
במהלך האירועים המתפרעים חסמו כבישים באמצעות צמיגים בוערים, יידו אבנים, ירו זיקוקים וגרמו נזק לרכוש תוך הפרה בוטה של הסדר הציבורי.
תקפו והציתו קטנוע
בתוך כך, בתאריך 11.5.21 במהלך ההתפרעויות הבחינו החשודים בקורבן תושב נשר בן 21 כשהוא רוכב על קטנוע ברחוב העצמאות בעיר. החשודים תקפו אותו ולקחו ממנו את מפתחות הקטנוע ובהמשך הציתו את הקטנוע.
בהמשך ומשהגיע חברו של הקורבן, תושב רחובות בן 25 לסייע לו, החשודים השליכו עליו בקבוק תבערה אשר פגע בקסדה ובמעילו שהחלו לעלות באש.
בתאריך 13.5.21 ברחוב ארלוזרוב בחיפה, הבחינו החשודים בתושב חיפה בן 25 שעבד באותו הערב כשליח פיצה ורכב על אופנועו כאשר על פי החשד, החשודים רדפו אחריו ברכבם, ותקפו אותו באמצעות אבנים ומקלות תוך שהם מקללים אותו. בהמשך, החשודים שדדו ממנו את הקטנוע ונמלטו מהמקום.
בחקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר ובשירות הביטחון הכללי עלה כי החשודים ביצעו את המעשים ממניע של גזענות.
כאמור, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה יוגש הבוקר כנגד החשוד כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בחיפה, וכן בקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.
כתב אישום זה מצטרף לשורה של כתבי אישום נוספים שהוגשו נגד אחרים בפרשיות אלה.
"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, על כן ימשיכו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותם בכדי לסכל את האיום ולמצות את הדין בחומרה עם כל המעורבים", נאמר במשטרה

Related Keywords

Israel ,Ashkelon ,Hadarom ,Haifa Ben ,Court District Haifa ,Israel Police ,Young ,Arabs Haifa ,Arabs Haifa Illustration ,Haifa Acre ,July ,Eagle Ben ,Civil Israel ,இஸ்ரேல் ,இஸ்ரேல் போலீஸ் ,இளம் ,ஜூலை ,

© 2024 Vimarsana

comparemela.com © 2020. All Rights Reserved.