comparemela.com

Card image cap


מבזק
עוד כאב ראש לבנט: סגן שר מאיים להצביע נגד התקציב
אחרי שהסירו את סכנת המרד מכיוונו של אלי אבידר, ממשלת בנט-לפיד מתמודדת עם איום נוסף להמשך קיומה של הממשלה. הפכם מדובר בחבר מפלגתו של בנט עצמו
חדשות סרוגים25.07.21 00:07  ט"ז באב תשפא
');
},
error: function(errorThrown){
console.log(errorThrown);
}
});
});
  (צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ)
שישה שבועות אחרי הקמת ממשלת בנט-לפיד, הקואליציה שוב מתמודדת עם איומים על המשך קיומה.
רק בסוף השבוע האחרון היה זה חבר הכנסת אלי אבידר שעשה שרירים וקיבל תפקיד של שר, וכעת חבר כנסת נוסף, דווקא ממפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, מאיים בהפלת הממשלה.
עוד באותו נושא
לכתבה המלאה בסרוגים >
 
על פי הדיווח של כתבת חדשות 12, דפנה ליאל, סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה מאיים להצביע נגד תקציב המדינה ולהתפטר מהכנסת. קארה שוחח עם השולמנים, אותם הוביל בעבר, ואמר כי הוא יצביע ויתפטר מתפקידו כסגן שר ויחזור לכנסת – אם לא יתקבלו רפורמות הרגולציה שקידם כחלק מחוק ההסדרים.
על פי השיחה, קארה הגן על ראש הממשלה, נפתלי בנט, ועל הממשלה, ואמר כי פקידי משרדי הממשלה הם אלו שעוצרים את הרפורמות. עוד אמר כי הוא הגיע לממשלה עבור הרפורמות האלה ולא כדי להשיג ג'וב.
מיקי לוי על ההצבעה הכפולה (ערוץ כנסת)
בתוך כך, חבר הכנסת אלי אבידר צפוי להתמנות ביום ראשון לשר במשרד ראש הממשלה, ובהמשך לשר לענייני מודיעין, בתנאי שהשר הנוכחי אלעזר שטרן ימונה ליו"ר הסוכנות היהודית.
עוד באותו נושא
לכתבה המלאה בסרוגים >
57
על פי הדיווח בסוף השבוע בחדשות הערב ב'כאן 11',בשבועות האחרונים אבידר העביר איום לראשי הקואליציה, לפיו אם הוא לא יתמנה לתפקיד שר הוא "יעשה שמות בתקציב". בקואליציה הרעועה ממילא חששו מצד כזה של אבידר ומיהרו למנות אותו לשר.
עוד עולה מהדיווח כי אבידר אמר כי "אם המשא ומתן לא יסתדר. אעשה שמות בתקציב". בקואליציה לא לקחו סיכונים וסגרו את הדיל למינויו לתפקיד.

Related Keywords

Naftali Bennett , Eli Avidar , Knight Kara , Noam Moskowitz , Elazar Stern , Mickey Levy , R Jewish Agency For Israel , Knesset Noam Moskowitz , Knesset Eli Avidar , Bennett Torch , Reporter New , Daphne Leal , Minister Office , Kara Talk , நாப்தளி பென்னட் , நோம் மோஸ்கோவித்ஜ் , மிக்கி வசூல் செய்தல் , அமைச்சர் அலுவலகம் ,

© 2024 Vimarsana

comparemela.com © 2020. All Rights Reserved.